fredag 8. mai 2009

Lisa og Emma 3 år:-)


På søndag skal vi i bursdag til Lisa og Emma. 2 flotte jenter som blir 3 år!! ( gleder oss til å se reaksjonene til foreldrene, når de ser gaven de får:-) Mener og huske de har ei lekestue i hagen, som de kan bruke til oppbevaring.... vi har en lei tendens til å kjøpe stoore ting;-)

Are og jeg var så heldige at vi fikk være faddere på Lisa, tror kanskje ikke vi er de som kommer til å ta de med i kirka oftest nei, men ellers håper vi at vi greier og stille opp for henne, og for Emma såklart:-)

Tror sannelig meg det må bli med noen bilder av de på treffet jeg skal på i kveld, artig og scrappe noe av noen andre enn egne barn også!

Ha ei flott helg alle mann, jeg skal nikose meg med masse sosialt i helga!

Hei og hopp:-)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar